Sep 26, 2010

SAYA OD



Hujan lak petang2 gini... so suasa pun mcm agak2 suam2 kayu... (ade ke suam2 kayu)... Tetibe terasa lak nak memulakan coretan kat dalam blog baru aku neh... Salam kat kawan2 baru yg akan baca blog aku neh... Harap2 dapat tambah2 kan lagi kenalan, yg x suke sile jgn paksa2 diri ko nak baca blog aku neh.. Bukan paksa rela ataupun paksa suke... Sekadar utk kongsi2 cerita oklah...

Puas dok pikir apelah nama yg sesuai utk blog aku ni... Panggilan "OD" aku x tau kenape... walaupun bunyi die macam org kentot... Tapi bg aku tetap unik... OD tu senarnya bebudak opis aku yg panggil... SUFI tulak singkatan dari nama aku SUFIAN... Plak pluk kejibak kejibung jadilah "OD ITU SUFI"... 

6 comments:

  1. naper tak letak jer od itu sufian?
    hehehe

    ReplyDelete
  2. Kak tinnn... hehehe ermmm saje nak bikin singkat2.... wahhh kak tin org 1st comment... kak ya lak org 1st jd follower...

    ReplyDelete
  3. Bleh la od..semoga success!wat masa ni comment x byk sgt..tunggu la next chapter lak..

    ReplyDelete
  4. huhuhuhu.. bgs kak bg semangat... yeahhhh

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis