Oct 27, 2010

Berparty Dengan Briyani @ Opis...

Orang slalu berb'day party ke, farewell party ke... Tapi kite owang Briyani Party... Amacam ok x? Ni bukan ah acara melambakkan nasi kat muke ko pastu kat muke aku... Tapi ni acara lunch beramai-ramai kat opis... Punya dah lama x makan Nasi Briyani Medan Pasar neh... Tetibe terhengen lak mcm owang pompuan mengidam... Aku dok emaillah kat kengkawan opis... Skali hambik ko berduyun owang datang nak kirim beli...

Selamat ah gerai ni dah canggih... Dah ade sistem delivery... X payah aku nak pg mengangkut... Mase aku guna Odhero... Aku ade gak uat entry pasal ni... Kesimpulannyer Nasi ni memang lazat... Tgk je lah sampai 51 orang budak opis aku kirim tau... Ayam RM5... Kambing RM6... Sape mau ade no phone... nak order boleh tp nak kenal2 same itu ane lu tya sendiri... salam...




No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis