Oct 3, 2010

Memang Pelik Ah Kan....



Mase tgh lapo mau g lunch... Aku menuju ke Medan Mara... Biase ah nasi kukus ayam dara kat c2 dah memanggil2... 

Mmg sedap gegiler... Klu pukul 1 tu berderetttt saje orang beratur....

Sape opis yg dekat kawasan c2 silelah mencuba dgn senang hati...

Jalan lah berlenggang kangkung tp jgn lupe bawak duit... Klu x bwk sila cuci pinggan...

Ok berbalek pada nama pelik tadi... Mcm biase kengkawan neh dah makan pasti nak berasap...

Dok tgh fuuuu fuuuu asap keatas tetibe mata tepat memandang ke arahh satu kedai...

Selalu yg slalu kite dgr "Gajah Duduk" tapi ni agak kelalakar & unik "Gajah Bola"...

Aku pun x pastilah tu kain pelekat ke ape... So sesiape yg 1st time dgr macam aku silerlah kagum... yer time kasih kerana kagum...

5 comments:

  1. kakya kagum.
    jadi mari kita sama2 mengkagum.
    wahhhhhhhh... (sambil terbeliak2kan bijik mata)

    ReplyDelete
  2. Kak Tin : Apekah... Sy enggak mengertik

    Kak Ya : hahahaha mane2 x nmpk pun...

    ReplyDelete
  3. alah kak tin x reti ah... huhuhu ajar ah ape g ptt....

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis