Oct 18, 2010

Terjebak Dengan Game Show...!!!

Salam weh...
Mcm mane nak mulakan citer neh eh... Ok2 gini... Pada suatu hari... iaitu hari sabtu... Aku berjalan2 terlompat-lompat mcm itik... tetttt ok2 seyes sikit...
K canni smlm aku teman membe aku g Bukit Jalil... Kate die ade ujibakat game show baru kat astro... Aku pun ok sajerk... Dengan niat "teman sajerk"...

Sampai sane pusing punya pusing x jumpe kat ner lah tempat tu kan... Rope-ropenyer nun belakang stadium D... Selamat jumpe... Klu x hangin lah gak pokcik... Sampai kat meja pendaftaran... huh membe aku bikin gimik plak.... Ko masuklah skali... aku cakap asal x suruh aku masuk dua kali jer... Haaa ko jgn kang dr game show jd plak no show sat g...

Bodek pya bodek... alasan demi alasan aku bagi... Gambar x cuci... photostat IC xde... aku x ready... Kakak kat situ sampukkkkk!!!! xpe dek boleh je masuk xde sume tu... Nasib ko kakak aku adek hahahaha... Ambiklah borong isi... ati masih was2 lagi neh... takut beb masuk TB aku maluuuuu miowwww.... Aku tolak sume malu last2 masuk gak...

Ok name game show ni "Anda Ada 60 Saat"... Setiap arahan/game yg kite buat sume dalam mase 60 saat... Sume menggunakan barang rumah... Sampai ke stage akhir leh menang RM 500 000 ok... Sape x nak kan banyak tu... Aku pun nak... Kalau korang nak tau contoh game die yang sebenar tgk kat youtube... Die memang dah popular kat europe.... Ok antara sesi uji bakat game die mase tu : 

1st : Letak biskut kat dahi... muka x leh gerak kiri/kanan/depan/belakang... hanya memek muke aje (macam2 memek aku buat) yg boleh membuatkan biskut tu sampai masuk mulut.. mase percubaan byk kali gak buat baru lepas sekali... bila kat dalam hambik ko cuak punya pasal biskut sume jatuh ke lantai...


2nd : Menyusun buah epal bagi die berdiri sebanyak 4 biji... Yang ini kacang je aku lepas dgn successnyer.... oh yeahhh...



3rd : Angguk kepala sebanyak 130 kali x salah aku... Dah mcm menari kat dalam club lak aku rase kan... terhangguk2... tapi hehhh lepas beb tgk orang ah hehehehe....





Alhamdulillah aku lepas stage 1 ni... dapat isi borang lg skali... die kate nant dapat die akan call utk pegi ke bengkel game show & untuk rakaman... Katenyer ade 65 lagi jenis game yg ade.... Aduhhhh masak aku... Ape pun dapat ok... X dapat pun aku ok... Sebab sekadar suka-suka sajerk, lagi pun ni 1st time aku masuk game show... Klu dapat harap-harap kengkawan dapat dtg bagi sokongan... Sape yg teringin nak pegi di alu-alukan... ujibakat masih dibuka...


Ni member baru kenal kat sane... Aizat... Pandai buat magic tu... Bodek hang naaaa hehehehe...

No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis