Nov 26, 2010

Baju Untuk U.C.U.K

U.C.U.K... Sapekah...? Apekah...? Erm sume agak perah urat otak pikir ape yang aku tulis tu hehehe... Xdelah ucuk tu senarnya DSLR aku... hehehe... Ermmm membe aku dok panggil die ucuk melekat lak aku panggil... Ermm sedap gak bunyi die, bukan ape benda yang kite sayang pun kan...

Senarnya aku dah lama dok mencari beg "CRUMPLER" ni... Igt nak cari beg utk g keje... X tersengaja terbeli beg camera... Ermmm oklah tu beg gak bunyi die... Hajat dihati nak warna merah tapi sik ada... Ambiklah warna hijoo jelah... Santek je mate memandang... Saiz pun agak comey lote... Kalau korang nak tau kat Pavilion pun ade dah bukak satu lagi Crumpler...





Oh ye lupe beli beg ni hari ni tadi... Kat KLCC, dah alang-alang ajak Kak Intan lunch skali... Terus menuju ke Secret Recipe... Hari ni orang meramai so servis agak melembab... Xpe maafkan... Pastu aku kene pow same Kak Intan Aiskrim kat "New Zealand Natural"... Hehehe tapi xpe aku dah pow die dulu time lunch tadi hehehe...


No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis