Nov 24, 2010

Bermalam Di Swiss Garden Resort... Lumut

Ola sume kengkawanku... Ermmm nampaknyer citer aku g Pangkor baru nak start enjin... Pasni berderet-derat citer pasal Pangkor sajerk... Jangan bosan yer anak-anak... Harap-haraplah kan... Insyaallah...

Ok orang selalunya kalau nak g Pangkor terus akan bermalam kat dalam Pulau tu kan, Tapi kali ni aku lain siket... Dok bermalam luar dari Pangkor... Aku bermalam dekat "Damai Laut - Swiss Garden Golf Resort & SPA, Lumut"... Tempat die wa cakap lu aduhhhh memang cantik mcm syorga... Dari kawasan resort, Pantai... Bak kate orang sume bendalah... memang rasa tenang aje duduk situ...

Pagi esok tu ade travel agent tu bawak kite orang keliling tempat tu... Aku x igtlah bape keluasan die... Tapi mmg besar sangat ah sbb siap ade padang golf okey... Selain resort die ade gak Apartment & Villa... Aku suggestkan sesiape yg mau g honeymoon eloklah g sini... Sangat relax & santai... Boat untuk ke Pulau Pangkor pun resort ni ade sediakan...

Mase dok sini ramai gak ah orang-orang yang ade... Habis kalau x ramai org ramai ape lak kan... Huhuhu... Ade yang buat family day aduhhh jelous lak tgk opis dorg buat gini... Ape pun ni aku share kat korang gambar-gambar mase aku keliling kat Damai Laut ni... Silakan tgk jgn segan-segan...








:: Ni resort aku duduk tu ::



:: Apartment ::



:: Villa, orang tu cakap kalau gabungkan 2 Villa leh jadi Banglow ::

No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis