Nov 28, 2010

Bola Bowling Memang Bulat...

Mownink... Napelah tajuk entry aku gitu... Penah ke bola bowling bentuk lain... Pastilah idak hehehe... Bukan senarnyer last week opis aku ade uat Bowling Tournament... Bertempat di Sunway Piramid... Seawal pagi dah terpacak kat sana so dok lepak di Starbuck minum-minum dulu...

Macam yang lepas-lepas setiap team kene ade sorang perempuan... So team aku Amirul, Afiq & Maria... Nak citer siket Amirul ni membe rapat aku gak ah kat opis, tapi die dah benti... Entry farewell party die pun aku lom update dah langkau ke citer lain... Ermmm balun... E'eh jap lupe nak bagi tau haaa nama team kite orang "ZERO 2 HERO"... Haa ok x name tu... Aku yang bg hahahaha...

Game start 915 Afiq same maria x muncul-muncul... Terpaksa ah kite orang jalankan dulu... X lama tu Afiq sampai fuhhh lega ati... Tapi Maria manekan? Afiq bg tau die x sihat... Cian plak aku dgr... Xpe perjuang kene teruskan... X sampai bape balingan Afiq dapat call kene balek nak g tgk umah sewa awek die... Perghhh agak cuak gak 2 orang xde ni... Terpaksa ah aku bertukar jadi Maria, Mirul plak bertukar jadi Afiq... Auuuuuuuwwww malu i u...

Banyak halangan plak hari tu, Tapi xpe semangat zero 2 hero tetap kuat... Dgn gangguan team sebelah yang sgt power, mane x asik strike aje... Tapi Alhamdulillah kite orang dapat no. 6... Dapat duit RM40 beserta hamper... X sangka dol, ape pun syukur sgt... Ermmm dah hbs sume tu x pasal-pasal aku fofular sekejap, jd photographer wa cakap lu... Haiii walaupun x reti sgt main camera lagi... Ermmm balun snap sajerk... Hehehe...





:: Team Zero 2 Hero ::




:: No 6 pun oklah kan ::


:: Haaa ni ah champion ::


2 comments:

  1. besss tournament boling...
    bila kita nak lawan plak nih :)

    ReplyDelete
  2. hehehe kak tin bile2 jom sy no hal hehehe

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis