Dec 9, 2010

Bye-bye Pangkor...

Ok mase untuk aku kuar dari pulau pangkor tu... Erm tapi sebelom melangkahkan kaki dalam feri sempat lagi aku beli buah tangan... Merayap x tentu hala jumpe satu kilang proses satay ikan... Ape lagi beli sebanyak mungkin... Bape aku lak pesan suruh beli ikan bilis kat sini... Kate nyer murah... Aku x tau tengok harga so bantai sajerk beli... Macam-macam ade aku nak sebut pun x reti... Yang famous kat sini kuah rojak Mak Bee... Tu sempat aku beli mase kat luar Pangkor...

Tamat sudah citer aku mase kat Pangkor ni... Haii jenuh nak bercerita... Apepun dari pagi sampai petang dok kat dalam tu... Memang puas ati... Huhuhu tapi sedey gak... Motip nak sedey...









No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis