Dec 10, 2010

Farewell Kat KOTAK MERAH...

Semenenya balek dari Pangkor (semene ape erk... balon)... Sampai umah terus capai kunci keto & culik ucuk bawak lari... Gesa sangat ni bukan ape janji ngan kengkawan nak jumpe lps hbs koje... So takut jalan jam, tu yang kelam kabut tu... Farewell ni senarnya untuk membe opis aku AMIRUL same VIJAY... Dorang ni dah dapat keje lain so tinggalkanlah kami2 ini... Sedey dohhh...

Masing-masing x nak meraung menangis depan muka... So meraunglah nant kat REDBOX SOGO... Nak menagis air mate darah ke xde sape peduli... Tapi kalau air mate berlian aku peduli aku kutip dulu... hahaha pegi Pajak Gadai sudah.... 

Agak 5 jam gak ah kite orang meraung-raung dalam tu... Ade yang meronta-ronta... Hahaha... Penat melayan kerenah memasing... Tetibe ade iklan kejap... Sempat gak celebrate membe opis aku punya Bday, Aina... Happy B'day Aina... Tapi mase tu mmg puas ati karaoke... Sbb hilang segala stress keje... Maklumlah skrg ni keje sangatlah byk kat opis kite orang tu... Kat Amirul & Vijay aku doakan korang berjaya ngan kerjaya korang nanti... Jangan lupe kat kami orang kat opis nun k... Korang mmg membe yang terbaek ah... Calobete Bebs....






Muke-muke yang sangat enjoy... Oh yeahhhh my fwenzzz...









No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis