Dec 12, 2010

Geng FLIPPER...

Salam korang... Panaskan cuace hari ni... Panas bangat neh... Klu dapat g swimming cantek jgk... (Berangan je ko sopian, mandi dalam bilik air sudah)... Ermm k ni citer smlm.. Kene dtg keje... So time lunch tu gigih ah kejap aku ngan membe2 aku ke Maju junction... Tujuan nak cari FLIPPER... Korang tau x tu ape? Bukan staple kecek kecek tu... Ni selipar, jenama die Flipper... Alah yang macam-macam kaler tu... Dah lama dok mencari tapi x dapat saiz... Maklumlah kaki besar macam bapak gajah saiz 10... Tapi aku rase kalau bapak gajah yang pakai selipar aku ni mau putuskan hahaha... Gilo...

Sampai kat situ dah berebut sorang nak kaler tu... yang tu pun nak kaler tu... Xpelah aku ni adek yang sentiase mengalah biorkan jelah dorang pilih dulu... So dorang ambk hijau same biru pekat... Aku ambk biru langit... Santek gak... Murah yer anak-anak RM 12.90... So dah berpuas ati terus menuju ke KFC menyatap ayam plak... Ni plak sume gara-gara si Farrah kat opis tu... Die tapau KFC mau x menusuk lobang idong aku ni... Haiii nafsu nafsi tol KFC ni... Jemput makan kawan-kawan...







2 comments:

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis