Dec 20, 2010

Genting Highland lagi ka...?

Salam sume... ekceli aku baru balek dari penang ni... Tetibe demam, doktor bg MC 2 hari... Bagus gak aku ni bile demam lemah sikit ngan aircond2... Cerita dah byk cume aku je malas nak update... Ni pasal cerita pegi Genting dulu... Peginya bulan lepas, tapi skrg baru nak update... Gambar2 pun lom upload lg dalam fesbuk... Kawan2 dah dok bising, terutama Kak Intan huhhh, sabor yer bawak bertendang anak-anak ku... Perangai aku ni selagi x update blog jgn ko harap aku nak masuk gambar dalam fesbuk... Hehehe kejam ke? Adelah sikit...

9 orang kali ni g naek genting... Kalau nak ikutkan tahun ni dah 3 kali aku naek genting... Sebab tu tajuk entry aku gitu... Sure ade tya x bosan ke...? Ermmm idak ler teman ni rase bosan kalau peginyer pun ade sebab kan... Pegi kali ni naek bas dari hentian terminal putra gombak... Senang ambik package bas + skyway + outdoor game = RM41... Murahkan anak-anak... Tapi aku nak pesan sile beli tiket awal2... Nant kehabisan korang jalanlah kaki senang lemak2 leh terbaq...

Kite orang bertolak pukul 815 am balek pukul 830 pm... Haaa barulah enjoy dok lama2 kat sane... Dah bertolak awal bekpes pun x sempat... Ape lagi McD jelah kite orang serbu... Dinasihatkan nak bekpes makanlah sebelum naek ke genting sbb sini mahal... Ni baru mukadimah so citer agak memboring, tggu cerita lain akan menyusul macam ulau kene palu hahaha... Salam demam dari sopian...








2 comments:

  1. OH da lame tak ke genting! hee..

    ReplyDelete
  2. beeha ben : haaa eloklah pegi dah hujung2 tahun ni k hahaha

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis