Dec 6, 2010

Hari Kedua Baru Masuk Pangkor...

Mase kat sane kan aku dok kat Lumut so keesokkan hari tu barulah aku masuk Pangkor... Dok park kete kat Masjid berdekatan... Dikenekan charge sebanyak RM8 sehari... Kire oklahkan kat area Masjid so kete selamat siket... Hari memang panas terik plak mase tu... Hbs muka badan aku terus kemerahan hehehe... 

Xpe perjalanan kene diteruskan... Sampai kat jeti huhuhu terjulur-julur tangan kuar kat kaunter.... "Lai lai feri feri" haaa dah macam jual barang lelong lak aku rase... Tiket pergi balek RM10 je... So kene simpan tiket jangan bagi hilang... Kalau hilang ko berang ah sendiri balek hehehe...

Aku kalau boleh nak naek feri yang open air... Tapi naek yang close air macam mane... Sesak siket nafas aku dalam tu... selamat perjalanan x sampai 1 jam... Klu x nant x pasal2 kene uat CPU ehhh tu bukan computer ke? Salah CPR... hehehe...

Sampai ajerk kat sane org ramai berderet-deret beratur nak balek... Yang kte orang ni terkedek-kedek mcm itik pulang petang nak masuk Pangkor... Huhuhu xpelah x ramai orang lagi bagus... Kalau x penuh Pulau tu nant... hehehe... Kat sini pengangkutan die kebanyakan motor.. So adelah penyewa moto dok terpacak tggu kat depan pintu... Korang kene pandai tawar mase ni... Klu x haaa die bagi korang moto yg uzur, asal start habis roboh enjin... Mase tu aku dapat Honda ex5... Oklah tu eh... RM25 untuk sehari lepas ditepung tawar hahaha... GILO....








No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis