Dec 21, 2010

Outdoor Theme Park...

Ok sekarang barulah cerita menarik nak mula... So selamat menajamu cerita mase aku kat atas sane... Pahit, Manis, Suke suki macam2 raselah senang... Dekat pintu masuk depan tu tersegam indah Spinner... Lebih kurang macam buai... Tapi ni die berpusing membulat, bukan buai untuk hayun baby... Letak baby macam tu sendiri mahu hengat...





Diteruskan dengan Cyclone... 1 gerabak yang kecik memuatkan 4 orang... Mase ni orang sgt ramai so penuh dgn kesabaran untuk menunggu... Yang klakar membe aku may... disebabkan terlampau takut naek ni, sampai terlentok kat bahu Kak Intan hehehe...





Ok sekarang tibelah mase untuk mengetes rasa orang terjun bangunan yang tinggi macam mane... Space Shot name binatang neh... Aku ikutkan memang x nak naek... Cukuplah dah penah naek sekali seumur hidup... Tapi pujuk rayu membe-membe aku naek... Sumpah mmg cuak giler, bagaikan jantung kat kaki kene sepak2... Tapi membe aku Oni, Ezwan same Naim leh bantai naek lagi skali sebelom kite orang balek... Korang mmg stylelah weh... Bagi sape lemah jantung jgn naek nant death ditempat kejadian... 






Mase ni banyak game dah mula start tutup sbb hari mau hujan... So jalan punya jalan sampailah ke tempat kete kodok kodok... Antique Car name die senarnya... So lepas naek space shot tu leh lah tenangkan diri kejap naek keto ni...





Grand Prix Fun Kart pulak kite orang terjah... Mase ni haaa lagi hangin dok nak menunggu... Yela benda alah ni naek sorang 1... So die ambk mase untuk tunggu giliran kite orang... Leh siap buat kuih bahulu ah orang kate... Tapi yang penting aku dapat no 2... Itu pun nasib sebab membe aku ezwan dok main block aku mane acikan hahaha...






Last skali barulah dapat naek Corkscrew... Die tutup agak lama sbb hujan... Dah nak dekat petang baru bukak balek... Bagi aku lah kan, Kalau g genting ni benda yang wajib naek corkscrew ni... Sbb die sangat best...





Walaupun banyak game yang tutup, tapi game lain yang dah dok main buat aku puas ati... cerita masih lom tamat... ade lagi penyambungan die... harap bersabor sbb idea nak menulis x leh datang skali gus... Leh migrin aku 80 jam tanpa henti...

No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis