Dec 13, 2010

Time Kaseh to Mak same Apak...

Cerita yang agak lama baru aku nak update... Pasal Raya Haji hari tu... Team opis aku plan mau buat makan kecil-kecilan... Bertempat di opis... Dengan tempat memasing yang agak bersepah-sepah... sebab tu gambar-gambar pun aku buat crystallize... Mintak ampun yer anak-anak hehehe... 

Nak tau pasal ape aku cakap Time kasih same Mak same Apak... Haa ade rahisa die... Meh aku bongkarkan... Senarnya makanan-makanan yang kite owang bawak ni mak memasing yang masak... Cuma Kar yee je apak die yang masak... Cuma Nasi impit Dyla yang bawak... Die pun Mak gak sbb tgh mengandung... Mmg best bile uat makan-makan kat opis... Nak tunggu seluruh dept nak buat susah sikit... Tq kat korang sume sbb bg kerjasama... Yeayyy wonderpets... Hahaha...

Air each a cup sponser dari exec2 kami... 


Tak lain tak bukan Bihun Singapore ni Ibu aku yang masak...


Ayam Masak Merah dari Mak Farrah


Agar-agar ni Apak Kar yee yang buat...


Haaa ni Mak Buyung (Dyla) yang masak tau nasi impit... Kate die sedap resepi die (rebus sudah) hehehe


Yang ni Soto... Mak Oni yang masak... Aku tabik ah sbb siap bwk naek train okey...


Ezwan yang bawak ni... Die budak baru...  Tp sanggup suruh mak die buat tu...      


Muka-muka beraya kat opis... Tatap senyum tau...







No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis