Jan 14, 2011

Bercuti 2 Dalam 1...

Selamat pagi anak murid... Huhuhu jawab ape...? Selamat pagi Cikgu... Haa ni bukan cikgu nak memulakan cerita... xde kene mengene kisah pasal cikgu ok... Ape jelah mengarut aku pepagi ni... Huhuhu ekceli hari ni aku cuti sampailah hari Selase depan... Pastilah bermotip huhuhu... Motip die mau g holiday same rakan2 huhuhu... Kali ni agak spesel siket... Bercuti 2 tempat dalam 1 mase... Haa perancangan yang agak bijak yer anak murid... 1st aku akan ke Johor... Kemudian keluar Malaysia... Singapore oh yeahhh tengok ni aku taip entry ni pun dah senyum macam Singa hahaha... Excited lebih katekan 1st time mau keluar M'sia... Tu macam menjakun lebih hehehe... Dush dush dush 80 kali... 

Percutian yang agak kene membijak... So aku bermalam di Johor selama 4 hari 3 malam... 2 hari akan ke Singapore untuk ke Universal Studio dan juga tempat2 yang menarik... Tiket Universel Studio awal2 sudah di booked... So cerita lanjut aku akan bersoksek kemudian... Huhuhu mintak maap kepada kengkawan yang menanya aku cuti nak g mane, Tp aku mengelak... Bukan ape takut nant x jadi aku gak yang malu... So ni dah confirm jadi baru aku cakap... Doakan aku selamat pegi dan pulang... Mcm nak berperang lak... K Terima anak murid... Lalala...


:: Duit dah siap2 tukar... Passport pun awal2 dah buat ::

2 comments:

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis