Jan 25, 2011

Damping Malam Same Mat & Pah...

Sawadikap kap kum kap... hehehehe dah masuk air neh hahaha.... Korang dah nengok cerita Damping Malam??? Aku nengok same membe upis lame aku Mat Tapah same Pah Senget dekat wangsa Walk... Tau sebab ape aku panggil die senget sbb die ni gegiler siket pale die... hahaha... Puas ajar die canner nak uat blog hampeh sampai skrg x update citer... Pah tolong sadar cepat, update blog yer... Ok berbalik pade cerita Damping malam tu bagi aku ermm agak busan ah... X bape urmmm sangat citer die... Entahlah macam ade sesuatu je yang buat cerita tu x bape urmmm... Pelakon ke, Jalan cerita ke... Entahlah... Korang nak tau, Pah ni penakot nengok cerita antu dok tutup telinga memanjang, apelah padahal sesame antu pun ko nak takut kan pah hahaha... Aku ngan Mat azan kat ko baru tau...

Sebelom masuk dalam cinema tu kite orang kunyah2 dulu kat cafe name KUNYAH... Ermmm sedih gak sebab x berapa sedap ah makanan die mase tu... Mintak maap tuan kedai, ni pengakuan ikhlas dari kami... Mungkin kene cari ape yg patut ditambah utk bagi sedap... Wahh macam chef plak, aku masak pun x berapa kan... huhuhu... Ape pun Mat & Pah nant lepak lagi... Mat hari tu ko banje wayang aku banje makan kan... So pasni budak name Pah senget plak banje kite... Igt leh lepas hahaha...









No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis