Jan 25, 2011

Dinner @ Sekinchan Sri Gombak...

Aluuu... Aku baru balek dari makan dekat Sekinchan Ikan Bakar... Memandangkan hari ni aku balek keje nampak lagi matahari sepantas kilat aku ajak membe dinner... Kalau tak jangan haraplah balek keje hanya nampak bulan & bintang je hari2.... Huhuhuhu... Ni badan plak rs macam nak demam... Membe opis lak suspek H1N1, kene tahan wad 3 hari... Paru2 dah ade bakteria katenyer... Seram plak dengar, harap die xde ape2... Mintak2 aku pun xde ape2, bukan ape Ahad same CNY ni aku ade byk prog same membe2... Insyaallah sume ok...

Bercerita pasal Sekinchan ni die ade byk branch... Salah satunyer dekat ngan area rumah aku Sri Gombak... Pilih macam biaselah kan, macam2 jenis makanan laut ade... Cuma Ikan Paus, Jaws xde k, Jgn buat giler korang order binatang ni... Sini xde goreng2, sume adelah dibakar... Sedap mmg sedap, pulak  cecah air asam die... Makan ngan nasi kosong... Pergghhh lazat... Cume tang satu je harga agak mahal sikit ah... Skali skala bolehlah makan sini, kalau slalu mau botak tengah pale aku neh... Bayangkan sekor udang galah aku ambik RM10... Mau sayang rase nak telan udang bakar tu... Balek umah buat frame hehehe... Tapi ape pun makanan x elok kite kemut sangat x baek... K kawan2 enjoyzzz...






No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis