Jan 24, 2011

Instant Chicken Chop Same Lamb Chop...

Makan makan makan gemuk x jugak huhuhu... Gitulah kate orang kalau aku cite pasal makanan... Ermm biaselah kite makan untuk hidup... Bukan hidup untuk makan... Kene igt yer kengkawan lain maksud die... Dunia sekarang ni makin lama makin canggih... Sampai western food pun dah ade instant punya... Haii lah labu makin senanglah jawabnyer... Tapi jgn diamalkan selalu x elok... Ni membe opis aku Dhiya yang recomandkan, kat tempat keje adek die yang jual... Aku pun try beli bawak balek masak... Perggghhh layann seyhhh... Bagi aku yang sedap chicken chop die, lamb chop agak berbau sikit... Harga chicken chop RM6 & Lamb chop RM10... Murah kan... Sape mau order nant2 aku bg contact no ke k... Gravy die yang tak menahan tu, ni aku order lagi 8 chicken chop lalalala....



2 comments:

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis