Jan 13, 2011

Last Day Dekat Penang...

Nampaknyer cerita Penang aku dah pun nak tutup buku... Hai pegi tempat2 die xdelah banyak sangat tapi nak mengupdate entry punyalah lambat bebeno... Inilah die penyakit yang slalu dihadapi aku, Malas huhuhu... Mase check out dari Hotel Seri Malaysia tu kite orang terus shoot g ke Tokong Ular... Mula2 agak kepikiran gak... Asal lah depa panggil tokong ulaq... Rope2nyer ade uncle tu bagi tau sbb ular2 yang ade dalam tokong tu die dtg sendiri... Tanpa di undang... Ular kat dalam tokong ni kalau korang nak tau die x diletak dalam sangkar... Di biarkan je merata... Die pun x kacau orang... Tapi kene jgklah berhati2 kan... Kang kalau dah di patuk mau mati kejung ko kat situ... huhuhu... Nak pegi kite orang lalu Jambatan Pulau Pinang, So balek tukar plak ikut naek Feri... Mase perjalanan pulang tu kite orang sempat jgk singgah perak untuk lunch... Pastu dah terlajur dekat dengan Bukit Merah, so dok jalan2 ah cuci mate...










Haa kan dah habis cerita penang aku... Alhamdulillah habis gak satu cerita aku kat Penang... Percutian kali ni sangatlah best... Nasi Kandar murah... Pasembur... Char Kuew Teow... Toy Muzium... Hard Rock... Jeruk... Korang kene glah tempat2 ni kalau g Penang k... Pade membe2 aku korang mmg syok ah... Best sgt2 dapat bercoti sesame korang... Lepas ni g tempat lain lak yer... 



2 comments:

  1. seronok tgk pic suffian jln2 kt penang..terubat rindu di kg halaman (^_^)

    ReplyDelete
  2. penyejuk hati : huhuhu orang penang ha huhuhu... alooo cian lak dgr huhuhu.. tp penang sgt best

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis