Jan 4, 2011

Pekena Laksa Penang Dulu...

Balek dari Toy Muzium tu... Kite orang nak menghala ke Batu Feringgi... Sajerk jenjalan makan angin kuar asap... Pastu ternampak ade sign "Laksa Penang RM 2.50" Huhuhu sangat murah... Ape lagi tanpa segan silu terus membelok keto untuk parking... Haaa tu cara Abang Hasnol bawak keto... Die suke terkejutkan kite orang yg bwlKng die bile bawak kete... (Mntk Maap Abg Hasnol Jangan Marah)... Laksa mmg ok... sedap jugak, tapi cume ade rase manis2 sikit... "Mungkin sebab guna Ikan Sardin kot" (bak kate Nad awek membe aku Afiq) huhuhu... Lulus tu ko dah leh pinang Nad ni Fiq... Gerai die betul-betul kat tepi jalan raya je bukan tipu-tipu hahaha, menhadap ke pantai plak uuuhhhh memang layan lah...




No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis