Jan 18, 2011

Rahsia Lolipop Besar Dah Terbongkar...

Salam membez2 senyum sikit... Ermm jgn senyum lebih2 x elok kambing marah hehehe... Xdelah gurau2 pepagi kan elok... Bagi happy siket... Ermm penat dari bercuti lom hilang lagi, selamat selasa aku masih cuti... Bagi sesiape pembaca tegar blog aku neh... Mungkin die penah baca cerita pasal ni "Bapak Besar Giler Lolipop Neh"... Haaa sume pasti dok tertya2 ape isi dalam die kan... Malam tadi aku dok sakat2 adek aku suruh bukak... Skali aku goyang pelepuuuup jatuh pulak... Dah alang2 menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan... Tapi ni Dah alang2 jatuh biar abang lang tolong bukak kan hahaha... Zazzz gunting... Mate bling bling tetibe... Cantik betul pembalut dalam tu ade muka Doremon, Nobita, Sizuka, Giant & Suniyo... Ermmm lagi mmg adek aku x nak bukaklah sbb dah cute sgt... Ko simpan jelah kak sampai berkulat... Korang bayangkan dari bulan 10/2010 baru skrg bukak... Haiishhh sayang punya pasal...


2 comments:

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis