Jan 24, 2011

Syafiq Balek Dari Aussie...

Salam da geng... Cihat kah kalian...? Aku Alhamdulillah ok sajerk... Rase macam lama sesangat x update blog ni... Biaselah ilham2 lom sampai dalam pale lg... Ni macam dah masuk sikit terus aku capai lappy tuk menaip... Cerita berkisah pada awal bulan Jan... Membe baek aku dari skolah menengah... Die sambung blaja di RMIT City Campus Austrslia, so ni die balek cuti maka ajaklah aku same mie lepaks2... Nak bagi tau sikit dulu time skolah ade orang kate kite orang ni dah mcm adek beradek... Sebab muka macam dalam satu acuan... Bukan memembe je kate tapi bile makcik pakcik aku dtg pun kalau terserempak ngan Syafiq ni kdg2 igt die aku hahaha... Jgn confius sgt... Sampai aku tipu membe aku "Tia" kate die kembar aku pun die percaya... Hehehe sowy Tia well ko tau kan aku suke bergurau sondo hehehe...

Mase tu melepak dekat Pavilion... Dok tawaf2 80 kali... Cuci mate sampai berkilat pun sudah... Perut plak tetibe rasa lapo... Ermmm tekak memasing mengidam nak makan Sushi King... Jenuh dok menyanya orang... Alhamdulillah rezeki kite orang dapat gak akhirnya, pegi dekat belah Bukit Bintang... Selamat x jauh menggunung... Nama2 makanan aku dah lupe... Tapi sangat layan coz kite orang mmg suke makanan2 Jepun/Korean neh... Ermmm yummy... Last skali xde koje kite orang bikin koje... Main game letak wasabi bebanyak dekat sushi, pastu makan tanpa air... Macam mane korang ade bran??? Mau x berdesing telinga bile makan, tu memasing muka x leh blah tu... Ape pun sgt enjoy bile same ngan kawan2 lupe masa'elah2...











4 comments:

  1. ha,ah...tiga2 pakai spek..tiga2 idung lebih kurang..tige2 muke pun lbh kurang..koraunk ni adik beradik lain mak lain ayah eh..??? hehehe

    ReplyDelete
  2. chaya^aine : huhuhu yeke... yelah tu kombar lain apak same amak hahaha

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis