Feb 28, 2011

2nd Day Masuk S'pore...

Ok sekarang baru aku ade mood mau update kembali citer mase kat Singapore... Bertolak seawal pagi untuk masuk sini... Mase tu ibarat emas kan pasti kene seawal2nyer berolak... Naek bas kat Tune Hotel membawa kami sume ke Marina Bay... Sampai aje kat sane mate aku ni terpaku, terpegun dengan pembangunan2 yang ade dekat Singapore ni... Walaupun keluasan negara dorang ni agak kecik tapi entahlah aku suke sangat tengok... Dengan hasil2 karya architecture die betul nampak macam bebas berkarya... Tahinah...!!!

Kalau korang nak tau Marina Bay ni adelah salah sebuah Hotel yang termahal dekat Singapore ni... X pasti bape harga die tapi dari cerita memembe agak RM1000++ gak ah semalam... Habis gaji weh kalau gitu... Banguanan ni pya dinding dihiasi dengan kepingan2 aluminuim kot... Bile ditiup angin die akan beralun2 macam ermmm macam ape eh x tau nak cakap korang tengok aje vido yg aku letak ni...

Korang tau kan trademark yang paling penting utk kite tengok kalau datang Singapore ni die punya Patung Singa... Aku agak kehampaan nak meraung rase sebab patung tu diselubungi net biru... Under constructionlah pulak... Huhuhu tapi xpelah walaupun tutup aku tetap dapat bergambar dengan baby singa... Cube tengok comey kan... Jadilah dari xde... Ok ni baru mukadimah 2nd day aku kat Singapore... Tggu entry lain yer anak2 byk yang aku nak kongsikan... Calobete...


:: Berlatarkan Marina Bay Sands ::










No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis