Feb 27, 2011

Contest Me & Animal...


Alo alo alo... Kawan2 jom masuk contest salah sorang membe blogger aku neh... "Contest Me & Animal"... Korang suka haiwan kah...? Atau ade bela haiwan kah...? Kalau bela lain macam hantu ke bela rambut ke... X yah susah2 mau join k... Sebab awal2 kene reject... Yang berminat silelah tengok SYARAT2 yang die sediakan oleh HAWIZ...


Aku xde gambo yang latest ni pun aku ambik gambo dari blog lame aku... Kucing binatang peliharaan kat umah aku... K dimulakan nama tuan punya badan... Memey... Die ni agak Manja & Gediks... Paling manje dengan Ibu aku, ape Ibu aku dok buat sure die akan sebelah... Contohnyerlah yer dok g ambik surat bile posman dtg... Ibu aku lari nak g ambik die pun same lari mcm paham bace surat.... Lagi satu Memey ni pandai posing2 bile ambik gambo... X cayer tengok bawah ni... Haaa cayer x...??? Lagi satu ni mmg agak berperangai makcik sikit... Kebetulan Ibu aku dok nak kemas barang2 dalam kabinet... Habis pinggan2 lama sume dibawak kuar nak dicuci... Nak tau ape die buat... haaa tgk sendiri video aku bubuh tu... Okeylah Hawiz tu jelah citer yang leh aku citer... Dah last2 minit baru aku dok sibuk bikin entry... Anyway thx sbb invite... Memey pesan kalau die uat mate cute macam "Puss" dalam citer sherk tu die leh menang x hehehe...

Tanpe segan silu aku tag membe blog aku :









:: Die nak tolong basuh pinggan hahahaha ::

2 comments:

  1. salam..sufi..hihi..nice pic bro..cute lol..okey2..sori lmbt reply..bz keje skrg..pnyertaan dh disahkn n good luck broo..jgn lupe tggu kputusan nnti..tengs join beb..^_^..

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis