Feb 18, 2011

Kembali Ke Bentuk Asal...

Salam jummat sume... Huhuhu esok sabtu so korang leh yahoooo tapi aku kene hooooya sebab kene kije bisok adooiiyaiii... Xpelah dr xde uat pe bek g opis kan... Mengenai tajuk entry aku dah mcm gaya ultraman yg lemah blinking warna merah pastu jadi manusia biase ni... Senarnya aku dah putun wambut hahahaha... Lepas family, membez2 tya bile mau putun wambut, sbb dah panjang sgt.... Tp x leh kalahkan "hantu kak limah" ah kan... So aku decide selasa lepas putun kat Miko... Kembali kebentuk asal tu senarnya dah jadi mcm dulu2... Tu tgk je ah pic lama aku >>>>> Sumpah nerd kan hahahaha... Haii xpelah nant die tumbuh lagi... K kwn selamat bekpes yer Bismillah (huhuhu sempat lg dlm train bikin entry)...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

  1. hehe./..ingt kembali bntuk asal per td..ok per...haha

    ReplyDelete
  2. hawiz : hahaha kan tajuk entry x leh blah... tq hehehe

    aine : hahaha kan aduhhh x hbs2 membe bahan...

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis