Feb 19, 2011

Kembar Siang!!!

Huhuhu hari ni pokcik keje ye anak2... Anak2 sume uat ape kat umah tu... Jgn noty2 yer anak2... Huhuhu hari ni aku keje agak tension sbb byk mende nak kene bereskan... Tgh tension2 tetibe kombar dtg uat ceria di pagi hari hehehe korang x tau ke aku ade kombar... Baru jap lahir tadi 19.2.11... Hahaha nama die Afiq... Aku gurau je k, xde kombar aku neh... Sufian Ghaffar the only one dalam family aku... kombar sbb die pakai baju same ngan aku "Hard Rock Penang" beli mase kite orang cuti kat penang hari tu... Hehehe tu saje nak kongsikan hari neh... yippppaaa...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

  1. kalo mcm neh, bkn kembar siang namenye,kembar malam neh...

    ReplyDelete
  2. aine : hehehe tau xpe... aduhhhh buruk kan

    belia bangkit : kembar malam akan jadi kelawar hahahaha

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis