Feb 27, 2011

Sanctum Memang Best!!!


Haluuu Malaysia... Korang dah tgk muvee Sanctum??? Kalau belom pegi cepattttt!!! Aku baru tengok semalam seyes best giler... Aku ni memang suke giler citer yang berkenaan dengan alam semulajadi ni, so memang x menghampakan hati... Mukadimah cerita mmg buat aku terlelap sebab byk sangat bercakap tapi lepas tu memang mate aku yang mengantuk terbeliak x leh nak tutup2...

Mengisah sekumpulan maknosia nak menjelajah dalam gua... Nak tengok hasil batu2/keadaan yang terbentuk dalam gua tersebut... Memang kalau orang yang x minat sikit pun x kan ambik kisah ape/macam mane kat dalam gua tu... Kesemuanya ade 9 orang yang berada dalam xpdc ni... Salah sorang dari kumpulan tersebut anak kepade otai ketua kumpulan... Ade yang mahir & x mahir langsung bab2 dalam gua ni yang mengikuti xpdc ni...

Mane yang bape mahir kononnyer nak berpatah balek tapi x terdaya hujan beserta ribut taufan melanda membuatkan dorang x leh naek balek ke atas... Air mencurah2 tanpa henti membuatkan dorang sume terpaksa meneruskan perjalanan mencari jalan keluar sampai ke laut... Dalam yang x terkawal membuatkan sorang demi sorang mati... Mmg sangat ngeri tengok ade yang terjatuh, lemas, sesak nafas erggghhhh sakit dada aku yang dok menahan tgk mase tu...

Dalam 9 orang tadi macam biase mestilah ade hero die... nak tau sapekan die anak kepade otai dalam xpdc ni... Dengan pesanan dari ayah die "percaya pade gua" die akhirnya jumpa jalan keluar ke laut... Byk suspen betul citer ni lampu habis bateri... Tabung gas untuk menyelam dah habis perghhhh korang nak merasai ape yg aku rase mase tgk g lah bawak2 tgk k...


:: HERO ::


3 comments:

  1. yesss!!! we both felt the same. ehehehe...rase kite plak yg nak lemas tgk derang survive renang2 lam air..tp mmg siyes cite die best kan...ahaks

    ReplyDelete
  2. best gile cite ne ok...serius sangat....

    ReplyDelete
  3. Aine & Kamal : Betul tu sangat2lah best... Mmg pandai dorang buat citer ni... Pasni mau nonton citer 127 Hours laks... tengok hebat x mcm ni huhuhu

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis