Feb 27, 2011

Tasek Menjadi Saksi


:: Pic kredit dari Berita Harian Online ::

Semalam satu kejadian yang amat menyayat hati bagi aku mendengar... Kejadian berlaku di Tasek Taman Sri Gombak berhampiran dengan rumah aku... Aku keluar rumah dalam pukul 7... Bila lalu kat kawasan Tasek berkenaan orang ramai memenuhi kawasan tu termasuk Polis & Bomba... Hati aku dok gak nak tau ape yang terjadi sebenarnya... Macam biase FB menjadi tempat aku mengadu... Rupe-rupenyer seorang pelajar berumur 12 tahun mati lemas dalam Tasek tu... Aku yang mendengar pun betul-betul sebak apetah lagi biler Keluarga mangsa... Ape pun kite yang masih hidup same-same sedekahkan Al-Fatihah... Bagi keluarga mangsa Salam Takziah... Kisah lanjut sila lawat Berita Harian Online...

No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis