Mar 17, 2011

Aku Giler Muvee...

Korang ooohhh korang Aku giler muvee k bukan giler bayang kah kah kah... Gelak ke nangis kalau bunyi gini... Adoiiyaiiii... Sabtu lepas lepaks bersama membez di KLCC... So kasi layan citer "The Ward"... Story morry die pasal orang sakit jiwa... Dimasukkan ke Hospital sakit jiwa... X kan orang sakit jiwa masuk hospital bersalin lak kan... Die membayangkan sesuatu yang x ade... Orang-orang sekeliling die... Tu yang tetibe ade hantu tu... Agak tersentap-sentap ah gak jantung ni tengok citer ni... Yang paling best skali mase part hantu tu cocok mate orang guna pisau... Arghhh mate aku lak yang rase sakit mase tengok... Akhir skali die tersedar dari lamunan giler die lepas terterjun dari tingkap... Ok dah ah giler terjun tingkap x mati lak tu... Kalau gitu sape x nak mati jadi orang gila hahahah (gurauan)...

Habis nonton citer ni aku dapat msg dari membe aku "Yan aku otw g Tropica nak tgk Rango hahahaha"... Agak selumber je msg ko yer Uci... Ko x tau darah tinggi aku naek sampai 40 tingkat KLCC... Nak tau sbb ape aku menyirap... Kite orang memembe janji mau nengok same (Aku, Uci, Faisal & Michelle)... Hampes gas kentot ko ci... Mase masih muda aku terus sambung beli tiket tengok citer "Rango"... Haaa gile kan... Aku dah cakap "Aku Giler Muvee"...

Johnny Depp yang memegang watak Rango ni... So mmg lagi tambah excitedlah orang-orang mau nonton... Mengisahkan seekor Chameleon... Alah binatang yang leh menyamar tukar-tukar warna tu... Berlagak kononnyer seperhero leh menyelamatkan satu perkampunganlah daripada Ular yg otai & jugak menyelesaikan masalah ketiadaan air... Rango yang kepuraan kononnyer sangat gagah akhirnya kantoi ngan binatang yang lain yang rupenya die ni hanyalah binatang peliharaan yang biase... Tapi die dapat 1semangat dari sekor tenggiling pastu die buktikan kat yang lain... Akhirnya die berjaya menewaskan Ular & selesaikan masalah air kat tempat tu... Amacam penerangan aku...??? Macam kelam kabutkan... Haii x nak kabut korang g nonton skrg k... Layannnzzz



Disebabkan Rango ni sampai membe aku semangat nak cari Chameleon... Nak bela... Korang tgk youtube bawah ni... Style kan...

 

4 comments:

  1. Chameleon adalah spesis cicak, dan spesis cicak sangat menggelikan, erk haha

    ReplyDelete
  2. citer rango tu kan, anak2 kaktin nganga tgk dari a-z. yg kaktin tak kenan tu, muka karektor2 kartun2 tu menakoootkan...heh

    ReplyDelete
  3. Kak Tin : hehehe tau xpe... muke memasing nak uat orang geliman je kan... tp mcm agak busan sikit citer die kan

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis