Mar 16, 2011

Macam-Macam Jumpe @ The Curve...

Memula kisahnyer mau menonton wayang @ The curve... Xde citer time die yang sesuai so ambik jelah "Big Mommas"... Memandangkan muvee yg sebelum2 ni sgt best so layan sajerk... Kali ni mengisahkan anak beranak menjadi perisik... Anak yang xde kene mengena terpaksa ikut bapak tiri jadi perisik menyamar jadi pompuan sorang cucu & sorang nenek (kononnyer)... Semua situasi berlaku dalam kolej perempuan... Macam-macam aksi kelakar ade... terguling-guling gak ah aku tengok... Yang pastinya best...!!!

Sebelum masuk dalam wayang sempat gak aku jumpe maskot cerite "Hop"... Alah yang rabbit tu... Aku akan pastikan dapat tengok citer ni... Sebab trailer die pun dah best... Haaaa kalau korang nak tau jugak aku sempat jumpe "Mel B"... Tau x sape die? Sedih kalau sape yang x tau sape Mel B... Die salah sorang anggota kumpulan "Spice Girls"... Aku pun kurang pasti ape die buat dekat M'sia ni... Janji aku dapat ambik pix die hehehe....





2 comments:

  1. farikh : tetibe baby spice.... i suke spicy chicken

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis