Mar 2, 2011

Macam Tak Percaya Je...

Alhamdulillah akhirnya saman aku dah pun dibayar... Happy happy so xdelah name kene blacklist pasni yahoooo... Pakcik Sopian sile bawak dgn penuh berkhemah ok... Baeklah Pakcik Sopian akan bwk 20km/j hahaha... Lepas belek2 saman aku kene kat area Bentong pade 20/2/2010... Bentong???? Mase bile plak aku g Bentong...??? Time tu aku baru je dapat kete... Xdelah sampai kesane aku nak merayap... Tapi malas nak panjang lebor siasat sane sini bayor jelah tgh ade % ni... Oh ye mase dilanjutkankan sampai 10 hari... Abg aku bg tau... So cepatlah g membayar k kawan2.... Yang kat luar sane tgh dilanjutkan ni g lah membayor nant dah last minit sure x sempat mcm aku hari tu... K kawan2 T8 care yer...


No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis