Mar 1, 2011

Padan Muka Aku...!!!

Mownink sumer... Ermmm hujan lak sekarang ni... So sah2 ah aku masuk keje lambat... Korang nak tau asapal (apasal) tajuk entry aku gitu...??? Sebab aku ade saman Polis... Macam ni aku ni seorang yang pemalas haaa x ke ikhlas aku mengaku... Yala mane x nyer berita malas tgk paper pun malas bace... Tap tup berita pasal saman last kene byr smlm pun aku x tau... Bile dah last min tau tengah hari smlm terhegeh2lah aku ni dok SMS cek saman... Semalam last sah2 ah system lambat kan... Aku mood dgn kadar happy igt xde saman... Tap tup mase tgh tggu train 8pm msg baru masuk... Aku ade 1 saman RM300... Perghhh die punya migrin dtg mase tu rase nak tercabut urat2 kat kepale ni... Terus balek cpeat2 berdesup drive g Balai Polis Gombak... Pulak orang ramai beratur sampai pintu masuk... Dah sampai pun pukul 10pm mmg sah2 x sempat... Bile beratur dapat gak dekat ngan kaunter 10 min sebelom pkl 12 Abg pulis cakap TUTUP.... Aduhhh hangin....!!! Padan Muke Aku... Padannnn!!!! Harap dorang lanjutkan jgnlah blacklist aku mau g cuti2 neh... Haiiiyaaa.... Korang doakan gak yer... Amin...


2 comments:

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis