Mar 1, 2011

Teruskan Bejalan Tanpa Henti...

Ok aku penat menaip... Macam mane aku penat dok berjalan kat sini mcm tu lah rase penat sekarang... (sambil glug glug ahhhh minum air coke)... Moh sambung story da morry... Perjalanan dekat bandar Singapore ni yang akhir skali kite orang menuju ke Orchard Road... Mase aku uat roaming so dalam FB adelah memembe yang dok Singapore suruh g sini... Sinilah tempat utk shopping ape orang panggil syurga utk shopping kalau YES bulan December... Mase aku g tu pun sale ade tu ade tapi sikit2 ajer... So dok cuci2 mate aje...



:: Ramai membe bengang x bagi tau g S'pore sbb mau pesan T-shirt kat sini... sorry u bro ::




:: Ehem2 masuk kedai ape tu bro... Hahaha saje tgk lihat & see lalala ::

Waktu pun dah nak dekat 730... Bas2 yang kite orang naek pun dah tamat waktu beroperasi... So yang last skali dapat gak ah naek "Hippo River Cruise"... Dapatlah tengok permandangan Singapore dari situ... Lagi skali aku mmg sangat kagum... 





No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis