Apr 4, 2011

Aku Yang Obses Dengan Merah...

Assalamualaikum... Kawan-kawanku sehatkah kalian...? Lama sangat wehh aku x update blog... Lame Giler...!!! Die perasaan x dapat nak didendung "Malas... Xde mood... Xde Idea"... Tiga perasaan ni memang satu penyakit kat diri aku yang ubat die ade kat diri aku sendiri... Gambar-gambar dah berlambak nak bikin entry je menunggu mase... Xpelah lepas-lepas ni update ah tu...

Bercerita pasal MERAH... Tu warna kegemaran aku senarnya... Asal pantang nmpk menatang warna merah aku macam dipanah madu asmara... Tapi kalau binatang merah x yah nak panah-panah aku dah cabut dulu... Baru-baru ni aku trima barang yang aku order dari tenet... Cover lappy aku dari Hong Kong... Jauh betoi die terbang... Dengan cover keyboard pun merah tapi lom sampai lagi... Dalam minggu ni sampai lah kot... Insyaallah... Bile aku sarungkan baju kat lappy aku waduhhhh sangat garang... Garang x? Auuummmm....

Pasal lama x update blog pun bukan sebab ape... Baru-baru ni kan dapat bonus dok beli gajet baru hehehe... Biaselah biler sucker gajet dah masuk dalam badan aku ni die out of control punya... Aku beli IPOD 64GB... Kisahnya nak beli IPAD 1st tapi pg Machine sume dah abis stok... Terpakse kuburkan niat tu tunggu jelah Ipad 2... Kebetulan Ipod aku sebelom ni dah tercicir dapatlah pengganti die...  Sebab aku giler main game The Sims dari skolah dulu... Tetibe dapat tau Ipod ade ape lagi sepantas kilat aku beli... Tau x game the sims? Die game macam life seharian kite... Leh bina umah sume... Kadang2 aku dok berangan dari game ni lah hehehe kantoi.... Haaa caner nak update asek leka ngan game sekarang...



2 comments:

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis