Apr 13, 2011

Dinner Tak Serupa Dinner...

Dam dam dum ding ding dong haaa tu bunyi perut maknosia yg tgh dalam kelaparan... Mandi dulu bg segar pulak ditambah dengan perfume sket bg wangi... Siap dgn sepatu melangkahlah 3 org bdk lapar mncari kedai makan yg menarik... Area masih di Pantai Chenang dok tawaf2 maka melabuhkan diri di satu kedai makan... Name kedai dirahsiakan... Xde yg luar biase kite orang oder "siakap 3 rasa... Tomyam campur... Sotong goreng tepung... Sayur kailan ikan masin... Telur bungkus"

Perut yg lapar dari bunyi main drum betukar jd bunyi gergaji tumpul... Tu menandakan sesuatu yg kurang enak dah berlaku... Perggghh hangin weh makanan x sedap rase die... Ikan siakap dah jadi 18 rase... Tomyam manis sweetsour... Sotong dah mcm tepung goreng pisang... Sayur kailan dah mcm aku makan ulam plak... Telur bungkus cume letak cili sos... Ape kene wehh...!!! Kutuk kang benda dah masuk dalam badan pun kan... Xdelah tolonglah kalau x reti masak x yahlah bukak kedai makan buat dosa org bertambah je sebab kutuk2 blkg... Haiii putus selera percutian kite orang... Habis tu kite orang dok lepak di Persisiran Pantai Chenang... Dengar bunyi ombak perggghhhh sgt best...









No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis