Apr 1, 2011

Rindu Same Od Itu Sufi...

Kap kum kap sume... Waduhhhh lama bangat aku x kasi update cite2 aku yg lama membeku kat pale otak ni... Aku memBZ aje memanjang senarnya ater mmg x sempatlah mau update... Asal sampai umah je hari dah gelap... Belek laptop pun kejap2 je... Pulak dah memBZ dengan gajet baru aku beli hehehe... Kegilaan menggejet aku dah kuar balek... Nak tau pe aku beli ngeh ngeh ngeh nanti kasi update 1 entry k... Skung mau layan citer Hop @ Signature, The Garden... K my frenz chaw sin chee...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. menggajet? ayoo ada ke lam kamus bang oi?

    ReplyDelete
  2. Farikh : tu bahasa baru kat od itu sufi tau hehehe

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis