May 10, 2011

Sajerk-sajerk Ke Melaka Boleh...?

Beberape minggu lepas aku macam biaselah pantang bile orang ajak merayap... Kali ni Kak Intan mengajak aku terjah ke Melaka dengan membawa hati die yang tengah lara... Opsss kak sayer tak cakap ape2 kan... Kite orang pegi dengan kapal terbang kat bawah ni... Hahaha kalau naek kapal terbang tu die takleh terbang diatas tapi lalu atas highway ok... Tapi jgn risau bukan Kapal terbang ataupun Keretapi bawah ni... Menaeki kete Kak Intan berkuasa 8 ekor kuda padi hahahaha...

Sampai pun cuace agak elok... Tapi panas tu ermmm biaselah kan... Sampai berbaldi-baldi peluh dapat ditadahkan... Kalau siram pokok sure suburkan... So sesedang elok tu ambiklah gambar dulu bagi memenuhkan album FB kuang kuang kuang...








2 comments:

  1. lara hati ku...hahhaa..anyway thanks coz x penah penat melayan kerenah akak..hik3

    ReplyDelete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis