Feb 17, 2012

Akhirnya Dapat Tengok Ulat Sagu...

Pagi sebelom nak berangkat ke Key Ell, sempat jugak aku singgah ke "Pasar Basah"... Sini ade macam-macam jual... Yang sangat pemes "Ikan Terubuk Masin"... Macam-macam lagilah... Niat aku senarnya nak sangat tengok "Ulat Sagu", bukan ape sebelom ni penah kesini tak dapat tengok... Tapi rezeki menyebelahi aku kali ni, so dapatlah aku same family aku tengok... Geli tu memang geli, dengan tengok die gerak-gerak... Adoi meremang segala bulu... Hehehe... Tapi tulah orang cakap kalau makan memang banyak khasiat, tapi bagilah berapa suruh aku makan memang nehi nehi nehi aku takkan makan...







:: Hidup lagi okey... Satu bakul RM10 ::




:: Ini bukan Durian tapi orang tu cakap "Issu"... Bau die tak busuk macam durian ::

2 comments:

  1. Replies
    1. Arfahani : aah name die issu... sy x mkn pun tp org tu kate sedap n manis... cume die x berbau mcm durian...

      Delete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis