Feb 17, 2012

Laksa Sarawak, Nasi Lalapan, Mee Kolok, Nasi Ayam Blackpaper.... Layan...

Ok ni bab makanan lagi skali aku nak sharekan ngan korang yang suke suke suke ngan makanan... Masih die Sarawak aku ni... Sempat jugak kite orang singgah makan dekat "Impiana Dua, Bintulu"... Nak tau ape kami makan... Haa sile lihat... Ade yang aku ingat harga ade gak yang tak hengat... Huhuhu sowy yer...


:: Laksa Sarawak - RM3.50... Ok yang ni memang aku takleh makan sebab rase rempah ::


:: Nasi Lalapan, kadang-kadang macam Ayam Penyet pun ade ::


:: Mee Kolok Kosong - RM3.00, Ayam @ Daging - RM4.00 ::


:: Nasi Ayam Blackpaper ::



:: Samboi Special - RM2.00, Yang ni sedap sebab siap bubuh serbuk asam ::


:: ABC Special - RM4.50 ::


:: Iman mudak mucuk pun makan skali ::

No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis