Feb 23, 2012

OD ITU SUFI Digelar "TRAVELISTA" @ Anugerah Khas Juri Intrend 2012...

Syukur Alhamdulillah memang tak putus-putus aku nak ungkapkan dari mulut aku neh... Sekali lagi Blog aku "ODITUSUFI" keluar di "Majalah Intrend" keluaran Mac 2012... Maksud aku lagi skali tu, sebab sebelom ni pun aku penah masuk pada keluaran June 2011 sebagai "Blog Pilihan - Inskripsi Arjuna"... Secara jujur kalau membe aku "Amira" tak bagi tau, memang aku pun tak tau... Kezutan demi kezutan aku dapat dari Majalah Intrend ni... Terima kasih bebanyak okey... Kali ni blog aku tersenarai di antara "65 Blog Nukilan Anak Malaysia Pilihan Intrend"... Lagi buat aku tak sangka blog aku digelar "TRAVELISTA" di ruangan "Anugerah Khas Juri Intrend"... Secara jujur kalau tak bangga tu bohong besarlahkan, ape budak-budak dulu cakap "tipu dosa mati seksa" huhuhu sebab aku tak nak kene seksa so aku takmo menipu hahahaha... Tapi dalam kebanggaan yang aku dapat ni, aku bukanlah nak riak ataupun teriak macam tarzan... Ape yang aku dapat Alhamdulillah, sebab dengan rendah serendah rendahnya aku mengaku blog aku ni biase-biase aje... Bak kate tagline aku tu "SeMpoi... SeLAMBUR... SeMILE"... Dengan kunjungan readers dan comment yang tak seberapa kat blog aku ni, tapi rupe-rupenya ade gak yang pandang dekat blog aku... Terima kasih sebab kalian sume menghargai ape yang aku meluahkan, merapu, membebel dalam blog aku ni... Tapi yang paling penting ape yang aku nak "share" pengalaman aku tu sampai dekat readers sume... Mungkin jugak dengan xtvt kaki aku tak reti dok diam ni, berjalan kesane kemari sebab tulah Intrend gelarkan aku Travelista... Huhuhu...



Top 5 "Anugerah Khas Juri Intrend" :

1 - Blog Serius (Humor)
2 - Shazwanihamid (Kecantikan)
3 - Inibelogsaya (Blogger Selebriti)
4 - Zahiriladzim (Aktivis Seni)
5 - Oditusufi (Travelista)


:: Buat aku lebih semangat bile baca comment dari Intrend... TQ ::

**Macam biase pelik je memanjang aku neh... Bukan ape aku tak ade anta ape-ape link dekat Majalah Intrend... Tapi dah rezeki kan, Alhamdulillah... Senarnya nak ikutkan kat ujung-ujung ati aku sebelom ni dah mau tutup blog aku ni... Tapi tarik balek sebab tetibe semangat baru dah datang huhuhuhu... Lagi skali Thanks Intrend...!!!

14 comments:

  1. owh tahniah ye bro!u r the best!entri yg sempoi,foto yg menarik buatkan kwn blogger x jemu sggh sini.komen kurang?owh kdg2 ramai suka jadi silent reader ^^

    ReplyDelete
  2. tahniah dah tersenarai antara yang terbaik..teruskan blogging,entri kat sini mmg menarik2 untuk dikongsi ^_^..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ibunaznoy : time kaseh... alhamdulillah sejuk dgr bile org comment gini... insyallah sy akan trskan berblogging... sesamelah kt berblog okey... *^▁^*

      Delete
  3. Aleasara : tq tq tq huhuhu... bab foto tu mmg sy ni jenis suke ambk gmbr tu mgkn jgk salag satu org suje tgk... tulah sy rase btul jgk rmi jg silent readers... tp xpe asal dorg baca gak kan.. thx ya...

    ReplyDelete
  4. Aleasara : tq tq tq huhuhu... bab foto tu mmg sy ni jenis suke ambk gmbr tu mgkn jgk salag satu org suje tgk... tulah sy rase btul jgk rmi jg silent readers... tp xpe asal dorg baca gak kan.. thx ya...

    ReplyDelete
  5. Datang terjah sini dan follow sekali!

    Tahniah buat penulis blog krn berjaya menambat hati InTrend. Dun ever stop blogging kay ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baby Intan thx eh polo2... insyaallah sy akan trskan.

      Thx bg smgt... sesame ah kt berblog ok

      Delete
  6. tahniah bro...minta tlng ajar aku bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man : huhuhu ajar ape ya... sy pun masih baru bro huhuhu...

      Delete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis