Feb 13, 2012

Taman Buaya Miri Ade "Bah Kuh Teh Crocodile Soup"...

Dari Bintulu kami sefamily bergerak ke Miri dan bermalam kat sane semalam... Bukan ape sebelom ni dah habis berjalan kat Bintulu... So ubah angin berjalan kat Miri plak, takdelah jauh sangat dalam 1 jam je drive dah boley sampei... Tempat 1st skali kite orang singgah "Taman Buaya, Miri"... Tak salah tiket masuk RM15 kowt aku pun cam hengat-hengat lupe... Korang pun sedia maklum kan Sarawak ni memang terkenal & pemes ngan buaya-buaya ni... Kisah Bujang Senang pun kat sini en... Tapi Taman Buaya yang aku pegi ni, bukan sekadar buaya ade gak menatang-menatang lain yang ade... Jom layan tengok...



:: Kitar Hidup buaya... Cer tengok lame tu die boley hidup ::



:: Family aku yang aku chenta ::





:: Anak beruang ni gedik kalau korang tau. Die kalau golek-golek kalau orang datang dekat ::




:: Musang yang pemalas ::


:: Oit oit tunjuk montot plak die hehehehe ::


:: Burung ni kecikkkk sangat & comey ::




:: Buat pertama kalinya aku baru tau ni adelah Burung Puyuh... Walaupun dah tau tetap aku tak makan hehehehe ::




:: Burung ni sangat bising ::










:: Tengok itik ni die polow kite orang je... rupenyer die nak makanan hehehe ::


:: Ibu & Angah ::


:: Wow wow wow ni yang buat suprise sangat ni... sape berani cube ::




**Ambik gambar binatang kadang-kadang satu kepuasan...

No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis