Mar 5, 2012

Baru Tau "Sticky" Tu Gula-Gula...

Wajah kerut-kerut aku ni dah lame aku simpan bile pegi ke "Pavilion KL"... Setiap kali datang situ sure akan nampak orang pegang paper beg "Sticky"... Dengan tanpa segan silunya aku mengaku aku ingat tu pakaian dalam ke... Rupenyer tanggal 26/2/2012 barulah aku tau die adelah satu makanan yang dipanggil "Gula-Gula"... Adoiiii sedey betul "So Yesterday" aku ni... Aku nampak orang berkerumun aku pun singgahlah, punya untung mase tu pekerja die tengah buat "Gula-gula" tu... Yang best & sangat memushkilkan tu di tengah-tengah gula ade tulisan @ gambar... Sangat pelik okey, Haisshhh canggih sangat teknologi sekarang... Die datang dalam dengan macam-macam perisa harga dari RM15 - RM20... Tengah pekerja die buat die potong-potong die akan bagi customer rase, aku lari nyorok-nyorok macam musang papppp ambik satu... Huhuhuhu sedap okey... Meh layan gambar bawah ni...



:: Paper Beg dah terjawab ::


:: Nampak kecik tapi sedap..!!! ::


:: Tengok dari besar die akan jadi kecik.... Sangat kagum... Macam mane tulisan/corak...??? ::


:: Yang penting ade logo Halal ::





18 comments:

  1. mkn bayk2 ala2 nak kene kencing manisss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamal : hehehehe bahayakan... tapi sedappp malll hhehehe

      Delete
  2. Perak sat..1st time tengok..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu bro aku pun peraak jugak... memang terpegun huhuhu

      Delete
  3. logo halal tu dah tak leh pakai dah tu.diorang kena pakai logo baru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lady : ohhh yeke sy x tau plak... kalau betullah memang dorg kene tukar kan.

      Delete
  4. Replies
    1. Hawiz : style kan... x tau macam manelah leh jadi tulisan @ gambar

      Delete
  5. Peh. Style kot gula-gula dorang ni. Siap ada corak kat tepi lagi. Satu balang tu berapa ringgit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Style kan bro.... huhuhu die byk perise... satu balang ade yg 15 adr yg 20...

      Delete
  6. comel.kiut sgt! sayanglah kalo nak makan ni...aduhaii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eja : kiut kan... tulah sgt pandai dorg ni... mcm2

      Delete
    2. Eja : kiut kan... tulah sgt pandai dorg ni... mcm2

      Delete
    3. Eja : kiut kan... tulah sgt pandai dorg ni... mcm2

      Delete
  7. Replies
    1. Mizz Lovely : So far sayer pun x tau die ade ke tak... Tapi kalau ade sy rase sure die bukak dekat JPO

      Delete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis