May 2, 2012

Butterfly Farm Cameron Highlands...

Lokasi kedua di "Cameron Highland" kite orang tuju "Butterfly Farm"... RM5 bayaran dikenakan... Kalau aku tak cakap pun sure korang dah tau dalam tu sudah pasti ade banyak rama-rama... Kecantikkan & keunikkan setiap rama-rama yang ada memang sangat teruja... Cantik-cantik jugak tapi orang kate die punya sayap kite tak boleh pegang sebab racun... Selain dari rama-rama ade gak serangga & binatang yang lain, tak caya moh layan gambar yang aku dah ambik...








:: Aku ambik gambar kat sini bukan saje, tapi tengoklah betapa kretif orang datang sini siap tulis-tulis dekat pokok kaktus ni ::


:: Kumbang ni dulu dekat kawasan rumah aku banyak, rase macam nak bela plak ::




:: Muka mentadak ni dah macam orang tengah kantoi je huhuhu ::


:: Betapa riaknyer muka mengkarung ni ::


:: Comeykan tupai ni huhuhu ::

No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis