May 3, 2012

Di Suprisenyer Kite Di Malam Hari...

Kejutan demi kejutan dibuat dek memember menjelang Bday aku neh... Harap-harap takadelah sakit jantung awal diusia muda aku ni... Huhuhuhu... Malam di Cameron Highlands aku dok lepak dalam bilek dok bergayut dengan tepon... Habis gayut Kak Intan panggil suruh aku same Amin tinjau dalam bilek sebelah, bak kate die ade something yang menakutkan... Die plak salah orang dok panggil aku yang SANGAT berani ni... Tertinjau-tinjau dalam bilek tetibe spray buih menyusul belakang kite orang... Aduhhh terkene kite orang malam tu, buat suprise bday in advance rupenyer... Time kaseh banyak-banyak Kak Intan same Amirah, korang ni memang memacamkan... Kite orang dapat coklat tertulis name memasing, sangat sweet okey... Kek pun ade siap dorang pegi beli senyap-senyap dekat "Starbucks"... Tq korang sangat-sangat menghargai... Tunggu time korang memang lagi terkezut hebat aku buat okey huhuhu...







:: Ini dalang berdua Amirah & Kak Intan ::

No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis