Jun 3, 2012

Selamat Pengantin Baru "Iqram & Fieza"...

Salam Isnin semua... Sekarang ni masih lagi mood budak-budak cuti skolah, so bile driving pegi keje tu bestlah sikit sebab jalan pun kurang kereta... Kalau tak mulut aku tak benti membebel dari rumah sampailah ke parking opis hehehehe... Entry kali ni aku nak update cerita kawin-kawin, ni bukan zaman skolah dok main pondok-pondok, kawin-kawin... Tapi ini kisah benar sahabat skolah menengah aku sudah melangsungkan perkahwinan beliau pada 26 Mei (sebelah perempuan) & 27 Mei (sebelah lelaki)... Iqram & Fieza ni memang membe disekolah, pulak kite orang mase skolah dulu sangat aktif dengan xtvt "Kawad Kaki KRS"... Percintaan dorang ni dizaman skolah lagi, orang kate zaman skolah hanyalah "Cinta Monyet"... Tapi kalau dah jodoh tak akan kemana, ke jinjang pelamin jugak akhirnya... Alhamdulillah "Selamat Pengantin Baru" buat korang berdua, semoga berbahgia keakhir hayat ok... Cepat-cepat dapat baby, Insyaallah aku doakan...




:: Membe-membe dalam gambar ni, tengah Q sebab lepas ni wedding dorang plak akan tiba ::

Aku kurang ambik gambar dorang berdua mase tu sebab tak bawak camera... Tapi aku sangat tertarik dengan gambar "Pre-Wedding" dorang... Hasil kretiviti Photographer "Faizalsham" membuatkan betul-betul mengimbau zaman mase kite orang skolah dulu... Haaa sape yang berminat dengan hasil karya Photographer ni addlah beliau di FB ok... Gambar Pre-Wed ni sume kredit dari page beliau...





No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis