Jul 27, 2012

Biskut Sarang Semut My Fav...

Alkisah mimpi jadi realiti... Satu malam tu termimpi aku buat biskut raya "Sarang Semut" & "Confleks Madu"... Tap tup esok tu aku bukak "Instagram" ade membe post gambar biskut tu... Aduh aku tak taulah mimpi aku ni selalu memberi tau, ade gak yang suruh jumpe orang alim... Yelah takut ape-ape plak kan... Tapi tolak tepi pasal mimpi dulu... Ni aku nak share ngan korang kuih rayer fav aku, korang penah dengar "Sarang Semut"... Cara membuat die bukan korang kene pegi kat busut-busut pastu masak dalam oven... Tapi lain kekdahnyer, googlelah yer kalau mau jelas... Ape yang buat aku suke sangat biskut ni, rase die lain sikit dari biskut raya yang lain... Bukan calang-calang orang je yang boleh buat ok... Disebabkan aku dah try beli & sedap sekarang ni aku nak promote sikit... Membe aku sanggup datang dari Shah Alam berbuka puasa dengan kengkawan & sanggup beli biskut ni... Sebab die pun tau susah nak dapat biskut ni... Korang PM lah beliau di FB, nama die "Hannie Sue" bak kate die RM23 - 50 biji... 


No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis