Jul 6, 2012

Buah Pomelo Tapi Bukan Pamela...

Selepas ke "Gua Tempurung" kite orang menuju ke "Pomelo Farm"... Sebutan memasing kene betul okey... "Pomelo" ni adalah adek beradik dari limau jugak, tapi cuma die lebih besar dari limau biase... Nama lain die "Limau Bali"... Die ade dua jenis "Manis" & "Masam Manis"... Aku lebih suke yang manis yang berwarna putih, sebab yang masam manis die berwarna kemerahan tapi rase sangat masam huhuhuhu... Tuan punya kebun ade ajar macam mane nak tengok samada die manis ataupun masam manis dari bintik-bintik pade kulit... Tapi bile sampai KL aku pun dah lupe mane satu huhuhuhu... Ape pun korang kene try okey... Aku dapat beli yang masam manis tapi harga die perghhhhh sebiji RM18 paling murah... Adoiiii kopak pakcik.... Teringat mase kat kampung aku Melaka kat rumah sedara aku ade pokok die... Sangat best huhuhuhu...






:: Bayangkan muka aku jadi Buah Pomelo Huahuahua ::


:: Kite orang siap dibagi rase okey ::

No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis