Jul 9, 2012

Mr. OD Bergambar Dengan Artis Di Anugerah Stail EH! 2012...

4 Julai 2012 hari tu aku ke "Anugerah Stail EH! 2012" bertempat "Grand Dorsett Hotel Subang"... Macam mane aku boleh dapat pegi, senarnya aku sertai contest yang dianjurkan oleh "Majalah EH"... Itu pun membe aku "Kamal" yang dok bagi link kat FB, mula-mula macam malas nak masuk tapi disebabkan just undi sape artis-artis yang rase layak, so aku submit je... Skali rezeki kene kat aku plak mase tu bersyukur sangat, aku dapat "1 pass ke Anugerah Stail EH!"... Tapi kesian kat membe aku Kamal die tak dapat, nak jadi punya cerita pihak EH call gitu gini skali die kasi aku bawak membe sorang, so aku heret Kamal skali huhuhu...

Memang serius best giler mase tu, sebab dapat bergambar dengan "Artis-artis yang terkenal"... Ade yang peramah & ade yang korang sendiri kene paham huhuhuhu... Tapi bagi aku malam tu yang paling peramah "Tengku Azura" alah yang model tu... Die siap tanya nama aku bile lepas ambik gambar dengan die huhuhu... Tinggi sangat orang die, walaupun simple nampak die bergaya tapi tetap cantik...



:: Adira AF ::


:: Zain Saidin ::


:: Tengku Azura ::


:: Karl Shafek ::


:: Sari Yanti ::


:: Fazura ::


:: Rozita Cik Wan ::


:: Fasha Sanda ::


:: Awi Rafael ::


:: Dato Siti Nurhaliza - Tapi tak sempat nak bergambar same ::


:: Intan Ladyana ::


:: Ezlyn ::


:: Awal Ashaari & Scha Alyahya ::


:: Kat Mentor ::


:: Siti Saleha ::


:: Juliana Evans ::


Door gift lebih pade barang pompuan, so aku selamat bagi dekat Ibu huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis