Jul 6, 2012

Sungkai Hot Spring Dengan Teman Opis...

Last skali barulah kite orang menuju ke "Sungkai Hot Spring"... Kolam air panas pulakkan, time nilah baru boleh mandi untuk merelaxkan pale hotak... Untuk melupekan bandarkan KL yang jem dengan kereta & keje di opis... Semua tu hilang seketika bila sampai sini... Okey dekat sini dibuka dari jam 9 pagi sampai 7 malam... Kolam air panas die ade peringkat-peringkat dengan kepanasan... So mane yang korang rase sesuai untuk korang berendam badak korang pilihlah sendiri okey... Aku mase tu pilih suhu 40c untuk berendam, memang mula-mula agak panas tapi lama-lama badan akan rase okey... Tapi kene ingat bagi lelaki jangan rendam terlalu lama, tak elok huhuhuhu.... Selain daripada xtvt berendam, ade jugak xtvt merebus telur... Ade satu tempat khas untuk korang merebus telur, tapi rebus badan sudah... 5 biji telur dijual dengan harga RM5... Memang tak percaya telur ayam tu masak dengan sempurnanya...





:: Kami dibawa dengan keretapi kecik ni ke kolam air panas ::



:: Foot Massage ::





:: Haa suhu yang ni memang seyes panas, tak tahan aku nak rendam kaki ::


:: Suhu 40c ni aku boleh berendam badak ::


:: Cara merebus telur ikut keiinginan korang... Opsss tapi ejaan egg salah ::


:: Set 5 biji telur & Kicap RM5 ::




:: Tengok hasil sangat sempurna ::

** 3 tempat yang kite orang pegi Gua Tempurung, Pomelo Farm & Sungkai Hot Spring memang sangat berbaloi... Aku takkan lupekan memang sangat-sangat best...!!!

No comments:

Post a Comment

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis