Aug 21, 2012

Berbunga Api Di Malam Raya...

Bunga Api perkara yang wajib kene ade bile nak raya ni... Macam-macam jenislah ade, termasuklah dengan mercun... Tapi janganlah dok main mercun yang bahaya... Dok diubah suai sane sini, konon nak tunjuk sape yang lagi power... Pastu last last kudung sane sini... Nasihat untuk penggemar perngubah suai mercun, kalau dah kretif sangat baek jadi pengubah bunga ke, ubah ape-apelah yang lagi paedah... 

Tahun ni beraya Kakak & Adek Ibu yang pompuan beraya kat rumah kite orang... So excitedlah rasenya, riuh-rendah sikit... So malam raya tu sempat jugak aku same sepupu yang kecik molek dok maen bunga api... Puas jugak main sebab banyak jugak aku belikan untuk dorang main...


:: POP-POP ni tahun lepas punya terjumpa mase berkemas huhuhuhu ::


:: Sepupu yang comel Afiqah, Aqilah, Haziq & Akma ::




:: 1st time dok try ambik gambar gaya lampu gini ::






:: Try mengukir nama panggil "OD" ::

2 comments:

  1. nape sepupu ko kecik2 je...
    ko yg paling besar hahhah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamal : Ni sepupu belah Ibu aku... Yang ni paling rapat huhuhuhu...

      Delete

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis